Monday, March 17, 2014

Lawatan Ke Menara Alor Setar & Latihan Bicara Berirama

Yeaa! Hari Rabu minggu ni ada lawatan ke MENARA ALOR SETAR DAN LAIN LAIN. Yuran dah bayar dah, pada hari tu aku akan duduk dalam bas tepi AKIFAH. Dalam geng aku, aku dan akifah ja pergi ke lawatn tersebut. Aku stress lah nak bawa telefon yang mana satu. Aku ada telefon Galaxy S4 tapi rosak dekat caje bateri,sampai sekarang aku tak perbaiki lagi. Lepastu aku guna la Galaxy Note 10.1 untuk sementara masalahnya terlalu besar dan menonjol. Bila lah abah nak pergi sungai petani. Acewaahh, abah aku pun nak beli telepon baru nampaknya  mesti lah aku jeles . Aku pun nak tapi tak tahu lah abah bagi kedak. Aku ni suka jeles dengan apa yang orang ada.

Tadi ada ujibakat siapa nak masuk koir,lepas ujibakat aku DITERIMA masuk. Koir itu pertandingan sekolah.Aku akan buat sedaya upaya supaya sekolah aku menang. Lepas, ada ujibakat koir ada pula BICARA BERIRAMA,cikgu tak mai pulak! Ni yang aku pantang ni dah la tak cakap, membuang masa aku ja lebih baik aku duk u=rumah buat kerja sekolah.Aku tak pernah tengok ada cikgu yang mungkir janji dah la cikgu tu ada anak. Anak dia umur sama dengan aku punya lah gatai nak kapel dengan orang pulak,nasib baik lah yang dia suka itu nak jadi Ustaz.Ustza tak terima. "COUPLE ITU HARAM"kononnya dah jadi ustaz lah tu! Kalau mereka kapel aku boleh cakap dekat mak dia. Bukan jeles pun cuma nak menegur kesalahan orang lain HARAM ITU BERDOSA BESAR.


Bhaii,h0mew0rk ku sudah memanggil ku untuk menyiapkannya... :)

No comments:

Post a Comment