Sunday, March 16, 2014

Geng Aku Aman Tanpa "DIA"

Aku dan geng aku sebenarnya ada enam orang, biar aku perkenalkan.
1) Sharifah Nabeela
2)Liyana 
3)Najwa
4)Nurin
5)Izawani (aku)
6)Akifah

Masa tahun lepas kami menunggu keputusan UPSR , selepas beberapa bulan aku sudah kehilangan ahli geng aku NURIN aku dan geng terlalu rindukan dia. Tetapi bila seorang perempuan ini datang ke dalam geng aku seperti dia ingin membuat aku dan geng aku untuk melupakan Nurin dan menggantikan Nurin. Aku dan geng tidak pernah ada perasaan nak masukkan dia kedalam geng aku. Aku dan geng aku saja yang tahu perangai dia macam mana,dia seperti mahu menjadi ketua geng aku dan mengarah saja ahli ahli geng aku. Dia selalu membuat kesalahan dan dia tidak pernah nak meminta maaf kembali. Aku dan geng ingin membuang dia kedalam geng aku secar perlahan lahan sebab kalau aku dan geng aku buang ja dia terus dia akan membabitkan mak dia. Mak dia pun layan nak jumpa orang yang dia gaduh,semua orang tahu perangai dia yang UTAMA ialah mengadu dekat mak dia yang dia gaduh dengan siapa dan lain. Aku dan geng aku sanggup pergi jumpa mak dia.


Haritu,aku saja perli dia. Lepastu dia terasa dan dia terus UNFRIEND kami dan geng. Aku dan geng tidak kisah sebab itu ialah matlamat kami semua untuk duduk berjauhan dengan dia. Pagi tadi aku jumpa dia, dia tengah cari kawan . Tengok tengok dia kawan jugak dengan seorang perempuan tu. Dulu selalu maki maki perempuan tu. Sekarang cari balik. By the way,terima kasih kerana pergi dari geng kami. 

No comments:

Post a Comment