Tuesday, March 18, 2014

Kalau la aku boleh mengulangi masa darjah 6



Masa ni , waktu aku darjah 6 bersama geng aku. Yang tudung warna putih tu bukan ahli geng kami dia kawan kami saja. Masa ni aku dengan Nurin ada pancaragam, Sharifah,Liyana dan Najwa ada pertandingan memasak, aku nak join jugak tapi nak buat macam mana ada kami kena pancaragam untuk sekolah menengah untuk padang dan balapan sekolah mereka. Merek jemput kami so kena la kami datang. Yang pakai spek mata itu aku la, penat kot dekat matahri yang panas. Tapi khabar baik pun tiba hari tu jugak geng aku menang dalam pertandingan memasak  " Syabas " Sharifah,najwa dan liyana. Akifah tak da masa ni sebab apa tah aku lupa jadi kami meraikan nya ~ Masa ni beg Amisya hilang akibat pergaduhan dengan geng orang lain...

No comments:

Post a Comment